T.I. Addresses Ghostwriting for Iggy Azalea Accusations

Music

T.I. Addresses Ghostwriting for Iggy Azalea Accusations

By  | 
Photo Credit: Instagram

Photo Credit: Instagram

By: Amanda Anderson-Niles

Rapper T.I. has been making headlines as of late for his rocky marriage to Tiny but he’s not discussing his marriage in his interviews.

However, T.I. is talking plenty about his artist Iggy Azalea and he decided to address accusations that suggest he is a ghost writer for the up and coming female rapper.

He tells Detroit radio station Hot 107.5:

“I mean, I ain’t no ghostwriter. Iggy got her own ideas and thoughts that she presents to the world her own way, man. I couldn’t write a lot of the shit she say. I couldn’t put her thoughts into words as articulate as she does. She just has a different way of presenting herself and her art. Now, don’t get me wrong… everybody in the studio helps with hooks and certain things like that. That goes for me and any of the other top five rappers. Everybody. It could be a producer, a homebody…you want the best ideas. If Iggy can have a mentor than I guess I’m the closest thing to it.”

Check out the video below:

15 Comments

  1. Ms. Jackson

    July 23, 2014 at 6:52 pm

    One needs a ghostwriter for those trash a-s lyrics?

    • Heather B.

      July 23, 2014 at 7:01 pm

      LOL.

    • BOSSIP STEALS FROM YALL

      July 23, 2014 at 7:09 pm

      Exactly!

    • Kyla

      July 23, 2014 at 7:20 pm

      Lmbo.

    • tintin

      July 25, 2014 at 7:24 pm

      that’s what i’m saying so really who was nicki’s comments cause there is nothing to be proud of when it comes to iggys lyrics.

  2. Yeah I Said It!

    July 23, 2014 at 6:54 pm

    I never thought she had a ghostwriter because honestly her lyrics aren’t even good.

  3. Anonymous

    July 23, 2014 at 6:57 pm

    They are really hyping this chick up. Usually when someone gets accused of ghostwriting it’s because their lyrics are so dope it’s hard to fathom the artist penned them. But there’s nothing dope about Iggy’s music. It sounds like a 6th grader wrote her whole album.

  4. v

    July 23, 2014 at 7:02 pm

    The first I heard of her was here on UB and someone called her voice annoying. So every time I hear I get irritated and change stations lol. Maybe I’ll but her album to see what she’s about but I doubt TI writes for her

    • v

      July 23, 2014 at 7:05 pm

      Her* buy*

  5. Anonymous

    July 23, 2014 at 7:02 pm

    Damn she looks just like Doug from Nickelodeon.

  6. Heather B.

    July 23, 2014 at 7:04 pm

    I don’t think TI writes for her. He has a certain sound and her lyrics don’t have that sound. Anyway, I hate that every female rapper has been accused of not writing their own lyrics like they aren’t capable of it.

  7. Barbee

    July 23, 2014 at 7:06 pm

    Whatever.

  8. Meeka

    July 23, 2014 at 7:13 pm

    I’m tickled people actually thought her lyrics required a ghostwriter. Anyway, get money Iggy I guess.

  9. Anonymous

    July 23, 2014 at 10:44 pm

    TI says he don’t want no mediocre but this girl is mediocre. Her music is trash.

  10. Treasure8430

    July 25, 2014 at 1:26 pm

    Lol yeah I don’t believe she has a ghostwriter either, she only has 2 known songs and Fancy being the most known her lyrics ain’t like OMG she killed it soooo

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *