Connect with us

Hi, what are you looking for?

Gossip

Is Peter Thomas Trying to Secure a RHOA Spinoff?

Photo Credit: Bravo

Photo Credit: Bravo

By: Amanda Anderson-Niles

NeNe Leakes and a few of the other housewives may feel Peter Thomas is getting way too involved in the drama that is taking place on “Real Housewives of Atlanta,” but it now appears there’s a very good reason for him meddling in the affairs of the ladies.

According to the latest gossip, Peter is only stirring the pot so much because he’s trying to get a spinoff of his own.

LA LATE reports:

A Peter Thomas, Gregg Leakes “fight” last night might have dominated the RHOA conclusion. But it was all used to launch a spinoff series, LALATE can exclusively report.

 

 

Interestingly enough, Peter and the rest of the RHOA “husbands” revealed not too long ago that they don’t get a check for filming any scenes. So perhaps it makes sense that Peter is hoping to secure a Bravo check of his own.

Amanda is a TV junkie with a passion for all things reality television. She's from Decatur, GA.

21 Comments

21 Comments

  1. Queen

    March 26, 2014 at 10:10 am

    You know what it makes perfect sense. I thought he was doing the most to keep Cynthia on the show but now I do think he’s hoping he can finally get his own check. Well played.

  2. Anonymous

    March 26, 2014 at 10:12 am

    I didn’t know the husbands didn’t get paid. Does Marlo?

  3. Hershey

    March 26, 2014 at 10:13 am

    Of course he is. And I would watch too. LMAO.

  4. Fashionista

    March 26, 2014 at 10:13 am

    I can see it now…they will name the show Real Husbands of Atlanta.

  5. Gabriella

    March 26, 2014 at 10:14 am

    This is believable Peter is always starting sh-t to make sure he is a hot topic to secure a spinoff. I mean he is doing confessionals like the other housewives.

    • Barbee

      March 26, 2014 at 10:29 am

      Yeah I’m annoyed that he does confessionals. It’s just too much. LOL.

  6. WhatWhat

    March 26, 2014 at 10:15 am

    Is Bravo really going to give everyone on RHOA their own show? Everyone is more interesting together and boring as hell when they get their own shows. When will they get that?

    • Get Busy

      March 26, 2014 at 10:22 am

      Cosign. I don’t care for any of the spinoffs.

  7. Tea

    March 26, 2014 at 10:16 am

    I heard he’s already been filming for his own show. *sips tea*

    • Hater

      March 26, 2014 at 10:26 am

      Ugh. I hope not. I really wouldn’t care to watch him on his own show. What will he even film about? Bar One and lawsuits? I’m just saying. He’s only interesting now because he’s stirring the pot with NeNe and co. Take that away, and his show won’t be worth watching.

  8. SMH

    March 26, 2014 at 10:17 am

    Peter annoys the hell out of me but I can’t say I blame him. If he doesn’t get a check for being on RHOA, why not do what he has to get his own show? I’m sure him and Cynthia need the money anyway.

  9. Jasmine

    March 26, 2014 at 10:17 am

    And Cynthia is still boring as hell.

  10. Anonymous

    March 26, 2014 at 10:20 am

    I have no interest in seeing Uncle Ben and his boring wife on their own show. No thank you, I’ll pass.

    • D. VAL

      March 26, 2014 at 10:33 am

      LMAO!!!! “Uncle Ben” is hella accurate tho!!! Funny lol

    • Lay Lay

      March 26, 2014 at 11:18 am

      LOL.

  11. Im Sayin

    March 26, 2014 at 10:56 am

    I believe it.

  12. Anonymous

    March 26, 2014 at 11:36 am

    Yeah this explains everything. I wouldn’t be surprised if Bravo did give him a show. It would flop tho…

  13. Anonymous

    March 26, 2014 at 11:54 am

    I’m not watching this sh-t.

  14. Sheila

    March 26, 2014 at 12:10 pm

    Damn Bravo is giving out spinoffs like candy. So where’s Kenya’s show? LMAO.

  15. Anonymous

    March 26, 2014 at 2:31 pm

    So obvious. I guess being ratchet pays. Everyone on RHOA seems to be winning. Smh.

  16. Leslie

    March 26, 2014 at 8:31 pm

    Now why did I suspect this? I knew he was on ten for a reason. I could see the desperation in every scene he’s in now.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You May Like

Entertainment

Dr. Heavenly Kimes and Kari Wells’ heated moment was edited out. “Married to Medicine” star Dr. Heavenly Kimes is no stranger to controversial moments...

Entertainment

Ashley Darby and Michael Darby called it quits. “Real Housewives of Potomac” star Ashley Darby grabbed headlines after her split from Michael Darby was...