Instagram Tea: Amber Rose Gets Freaky, Tamar Reveals Son’s Name & Reggie Bush Reveals Daughter

Photo Credit: Instagram/Urban Belle
Photo Credit: Instagram/Urban Belle

By: Amanda Anderson-Niles

As you all know, yesterday was Father’s Day, and as always celebrities took to their social media accounts to pay their respects to the Holiday. However, some Father’s Day messages were a little more popular than others, especially if they had most people scratching their heads and mouths agape like Amber Rose’s Father’s Day tweet. The new mom took to Twitter to show love to her fiance Wiz Khalifa, and since it is his very first Father’s Day, she decided to make the tweet as interesting (and freaky) as possible. She tweets:

amber rose twitter 2

She also posted a cutesy photo of the father and son:

wiz khalifa and son

Interestingly enough, this is just days after multiple sites posted screen shots of Wiz allegedly trying to holler at some chick on Instagram. But Amber took to her Twitter account to tell fans that Wiz’s account was hacked and hers was also sometime yesterday:

amber rose twitter

Tamar Braxton also decided to pay homage to first time daddy and hubby Vincent Herbert via her Instagram account, but the new mommy and daytime talk show host decided to also confirm her son’s name to her fans:

tamar braxton son

She writes in the caption:

“Happy Father’s Day to the love of my life, my best friend, my husband Vincent Herbert! Our son Logan Vincent Herbert & I are proud to share this day with you!! We love you soooooo much!!”

Too sweet. Did we also mention Tamar’s upcoming talk show seems to have a lot of people excited already? The Talk premieres next month on FOX.

Kim Kardashian and Kanye West might have welcomed their bundle of joy this weekend, but Kim’s most notable ex besides Ray-J, Reggie Bush, decided to give the world a glimpse of his daughter via Instagram. She’s a gorgeous little girl by the way and it’s clear Reggie couldn’t be happier with fatherhood:

reggie bush daughter

He writes in the caption:

“Enjoying my first Father’s Day with my family! #blessed”

Too cute.

29 comments

      1. The baby is gourgeous but the pic looks fake to me. I have never been on instagram though so Im not sure if thats how the pics look really…Pretty baby but Im sticking to my post…PHOTOSHOPPED, you heard it hear first. LOL, Im cracking up at myself!

    1. It’s probably that ugly filter he’s using. There’s a yucky app everyone is using now for Instagram photos and all of it looks fake and terrible. T.I. does all his pics in that filter now and I can’t stand it. I almost want to unfollow him. LOL.

  1. Aww I love seeing a fathers with their children but I will say Reggie Bush little girl is gorgeous she is so pretty. Too cute her little smile just makes my heart melt.

  2. OMG Reggie’s little girl is so cute!!!! And I love the name Logan. And no words for Amber, she’s just being Amber. LOL.

  3. Logan? I like that name. Amber is a mess…I hope Wiz didn’t do what the blogs said he did. I love them together.

    And Reggie’s little girl is going to grow up and break all the hears…

  4. Reggie’s daughter looks so cute and happy!!!! I’m so happy he didn’t end up with Kim in the end. He seems so happy now.

  5. What is up with all these celebs hiding their kids’ faces for so many months after the birth? I get that people can be cruel but it’s really annoying. I just want to see the cute faces.

  6. LOL at Ameber’s nasty a-s. Love her. Happy Monday people. I don’t know about yall, but I’m already thinking about going back home. Damn.

  7. Reggie’s baby though….sigh. Too pretty. And she looks so happy sitting in her daddy’s lap. I’m happy for everyone in this post. Everyone seems happy. I love to see that.

  8. Reggie’s little girl makes me want to have kids. But then reality kicks right back in. I’m good. LMBO

  9. I see one of those Kardashian kunts hijacked my name on here on that other post…ugh.

    Anyway, loving everything I’m seeing on here. Makes the workday seem better. Lol.

  10. Reggie has a beautiful kid. I’m glad he got way from Kim. Just like I’m glad Amber got away from Kanye.

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

YOU MAY LIKE